Ahad, 31 Januari 2010

raikan budak2 pindah!

penat siot!
semalam pegi jusco taman u,pastu patah balik,pegi umall,tgok wayang..tooth fairy
ok la cite ni,the rock buat klaka,paham2 jela wey!
haha!
tapi ade satu story,aku nak cite...
semalam,aku beli r kedit rm 10........
aku suruk kawan aku beli
tapi......

bile aku nak tpoup dalam enpon,tertulis 'nilai tidak sah'!!!!
aku pon terkjut,lantas ku lihat ke belkang.......rupa-rupanya.....
topup celcom!!!!!! aku nak topup hotlink.....
haha,ni sume salah aku ngan kawan aku la....
dia x tanya n aku x bgtaw aku nak topup htlink....adoi....da aku rugi rm 10.....

berbalik kepada cite outing semalam....
yg nak pindahnye brape orang je,yg meraikannya ramai!
tapi semalam agak kucar kacir....
aku sendiri x paham la siot!
nak makan pon susah,biasela beb,orang tgh berkapel....
aku yg kat tgh2 ni tersepit ....
aku nak cakap pon bkan DORANG dengar!!!
da berkapel,aku mendongak je la ape dorg buat....
teringin jugak...(hehe!) tapi x de orangnye...
menanti lagi...haha!
bole dikatakan aku pening semalam,cmne plan dorg ni...
aku follow je...satu hape pon aku x tau dorg nak wat...
dengan janji kol 11,1.30 baru nak gerak,cakap macam ape...aku diam je...kawan la katakan...
aku sebenarnye x pernah tegur kawan2 aku,takot dorg kcik hati,tapi dorg pernah amik tau ke?!
aleh2,aku yg kene!
damn!
aku x tau nak cakap ape lagi,da panjang lebar da ni pon...
lain kali aku on balik!
salam!