Sabtu, 27 Februari 2010

Seminggu selepas di mekah!

wa...da semingggu lepas balik dari mekah,terasa kerinduannya...
smyang jumaat kat sne,seronok.....alangkah semayang biasa pon seronok,semayang jumaat yg seminggu sekali tu,apa lagi kan?
aku pergi pada 11 aribulan,balik 23....
hari nak balik,sebak dada ni,terfikirkan,bila nak datang lagi,ye tak?
aku dapat tgok kaabah yg tersergam indah sambil ada orang yg mengelilinginya....
insaf sekejap yg lama.....
rupanya ini kiblat aku...terasa kagum sebab sume umat islan dalam dunia ni,berpandukan satu kiblat dan aku dah sampai kat sana...
cucaca sana tak panas sangat,sbb baru lpas musim sejuk,tapi x samapai kene pakai sweater memanjang...
diucapkan terima kasih pada ustaz (lupe nama) yg guide kitorang dari a to z....pak supirnya pon..haha!
kak azi tak dilupai..
yg grup aku pon best....
ok la sampai cni dulu...lain kali cite lagi