Isnin, 26 Mac 2012

Bakal Isteri.

Lepas Lisa Surihani pergi meninggalkan hati, meninggalkan sepi untuk diri ini, pergi bersama Yusry, kini Scha pula mahu meninggalkan aku untuk bersama dengan Awal. Siap melamar di kaca televisyen lagi, apalah nak dibandingkan dengan aku.

Aku hanya mampu menjanjikan yang aku mungkin akan melamarnya di awan biru kelak. Tapi, apakan daya.

Jumaat yang lepas juga, gegadis Korea, Girl's Generation singgah di kota Kuala Lumpur untuk menghadiri konsert di KLCC sempena F1. Oh ya, Alonso menang F1 semalam. Kenal?

Selalunya, kalau Taeyeon (baca : bakal bini merangkap ahli kumpulan Girl's Generation, kalau tak kenal lah) nak berjalan, dia bagitahu dahulu. Tiba-tiba haritu, dia lupa nak bagitahu. Mungkin tergesa-gesa sebab mereka adalah artis yang menggantikan artis yang tidak dapat membuat persembahan disebabkan tidak mengikut peraturan. Mungkin.

Tak apa, aku maafkan.

Lepas ni, Taeyeon jangan buat lagi ok ?

Kakipunyanota : Taeyeon, IU, Jiyeon, Suzy, Boram, Uee, Jiyoon, Ailee, sila tunggu abangmu ini.