Rabu, 26 Disember 2012

Pudar.

Susah juga bila hidup sebagai manusia yang tidak adventurous serta masih lagi tidak menggunakan duit yang dikumpul untuk membeli baju-baju indie, selain daripada meminta duit daripada ibu bapa yang dikasihi.

Sebagai manusia yang tak pernah menyusahkan fikirannya dengan fikiran yang bukan-bukan baik dari segi girlfriend mahupun kehidupan bergaduh tahap twitfamous ataupun perlu berfkir mana mahu dating esok pagi ataupun risau kekasih diambil orang. Mungkin ada yang saya fikirkan adalah, bila saya nak ada girlfriend-yang-saya-tahu-adalah-Taeyeon ?

Disebabkan kurang kehidupan so-sial saya, ditambah pula sejak duduk di Kelantan saya sudah lama tidak memandu, saya semakin kurang adventure story yang hendak ditulis di laman maya tidak dianggap ini. Yang ada hanyalah penyesalan saya memilih untuk belajar di negeri yang tiada Starbucks, wayang dan mamak yang mudah dicari, Kelantan. Mamak dekat Kelantan adalah kedai nasi kandar yang dicop mereka sebagai mamak. Memanglah kedai tu India Muslim yang jaga, tapi itu bukan mamak ya gewe Kelantan sekalian. Nasib baik gewe Kelantan ni comel-comel, nafsu kadang memuncak juga. Eh.

Jadi, itu sahaja yang perlu diberitahu tika ini. Semoga berjumpa adventure di lain hari.

Kalau ada lah.