Rabu, 18 Februari 2015

filter.

Aku baru basuh filter aircond, so sejuk dia rasa macam kat Turki.
Tambah wap air sikit dah boleh salji dah rasanya.

Aku basuh pun bukan sebab apa, dah panas sangat bilik ni.
Dengan aku stress entah bila nak habis, dengan lately aku banyak terfikir benda bukan bukan.
Aku rasa aku ada apa yang orang cakap 'childhood memories revisited'. Tapi aku punya versi horror.

Hati aku dah mula meronta nak keluar daripada tempat ni. Too much pain lies in this place. Aku belajar erti dianiaya, erti bersabar, dan macam mana nak menyakitkan hati orang semua dekat sini. Bukan setakat belajar nak bawa kapal terbang.

Bila basuh filter aircond, tu kira simbolik nak bersihkan minda aku dari semua benda ni.

Tapi..

And one thought come to my mind, will I come back to this place after it's all over?

Jawapannya,
insyallah thank you.