Isnin, 23 April 2012

Menaip sebab bosan.

Jika ada 'rakan sebaya satu sekolah' yang membaca kiriman daripada laman maya tidak dianggap (dipetik daripada tajuk lagi, 'Kekasih Yang Tak Dianggap') ini, mesti sedar akan perubahan pada diri aku.

Dari segi sosial-nya, dari segi ke-tampan-nya, ke-kacak-kannya, dan sudah pasti, ke-kurus-annya.

Mungkin dahulu, mesti ada yang toleh sekali lalu mencebik dan berkata dalam hati, "Gemuknya budak ni". Tapi sekarang, mungkin mereka toleh dua kali, sebab pada pandangan kali pertama, nampak macam Lee Minho, kali kedua nampak macam Aaron Aziz. Tapi itulah, mentang-mentang aku Korean-look, semua nak samakan aku dengan Minho. Tahulah aku handsome dengan rambut tutup mata, tapi janganlah terlalu nampakkan sangat kau minat aku sampai nak 'like' DP facebook aku dua tiga empat kali. Aku sedar, badan aku taklah seketak-ketak seperti Aaron Aziz mahupun abang badan tough dekat Universal Studio Singapore tu.

Cuma, aku haraplah, dengan ke-kurus-annya badan aku ni, dapatlah tiap-tiap hari aku dapat mesej dari wanita-wanita comel sekalian.

Hai, gegadis. Saya dah handsome, tau?


Kakipunyanota : Walaupun, hati aku hanya pada Taeyeon.