Selasa, 28 Disember 2010

apa perlu aku tulis.

tak payah tulis pun tak apa.
berbekalkan broadband yang kemungkinan sudah terexceeded.

cerita #2 : INDON marahkan MALAYSIA sebab BOLA.

apa pelik rakyat INDON ini. pasal bola pun nak gaduh.
sekarang hangat di TWITTER.
aku terjebak juga.
kita bela diri, mereka nak provokasi jugak.
tak faham.
padahal, rakyat mereka yang ada dekat sini sikit punya bahagia, dari kurus meleding, balik2 buncit. siapa yang bagi gaji dekat diorang.
ada satu makhluk ALLAH yang tak panjang akal dari seberang ni reply aku, " kau ni ISLAM ke yahudi "
ini namanya kurang ajar. lahanat punya makhluk.
kalau islam tak adanya gaduh pasal bola, tiap2 hari nak bergaduh dengan orang lain. yahudi ja yang buat macam tu. so, mereka la yang yahudi.

conclusion, mereka yang BODOH tidak perlu dibalas dengan KEBODOHAN, nanti mereka lagi BODOH.

BODOH.

aku nak tulis cerita #1 , tapi aku kena asingkan blog tu dari blog yang ni.
TUNGGU.