Rabu, 29 Disember 2010

Tangan Rancak Menulis Walaupun Tak Ada Idea

anda semua nampak tajuk dia atas.
inilah apa yang berlaku kepada otak saya di atas.

saya menulis belog ini pun disebabkan terpengaruh dengan idea belog sepupu saya, hidupadro.blogspot.com.

dia menulis berkenaan " Ketiadaan Idea Ketika Mengeblog ".
sekali pandang ayat ' belog ' tu, macam GOBLOK.
yang selalu disuarakan oleh rakyat seberang yang tidak puas hati atas kekalahan 3-0 kepada Malaysia dengan alasan menggunakan laser.
damn. nasib diorang pakai pointer laser tu, kalau diorang guna laser macam dalam club tu ? fikirkan lah sendiri.

eh, tiba2 aku ada idea nak menulis. betul, perenggan di atas adalah antara idea spontan yang tiba2 keluar. aku tak tipu. dan kenapa aku tadi tulis 'saya' tiba2 tukar kepada 'aku' ? sebab, follower aku perempuan, kena la sweet2 sikit. ye tak ?
HAHA.
betul tak tajuk aku di atas ?
TANGAN RANCAK MENULIS WALAUPUN TAK ADA IDEA.
panjang juga aku taip ni.
kalau buat kertas periksa, sure melebihi 180 patah perkataan yang ditetapkan bagi seksyen RUMUSAN.
HAHA.

memandangkan sekolah dah setat minggu depan, siap2kan lah kerja CHEMIST yang cikgu bagi tu. walaupun aku tak siap lagi, aku berhati baik menasihati kawan2 aku.

ohya, malam ni final bola AFF SUZUKI. indon ni mesti dah siap laser.
SEKIAN. aku nak siapkan twitter aku, nak berbalas tweet dengan rakyat seberang sana.