Isnin, 20 Disember 2010

sekembali dari HONG KONG

ye tuan tuan dan puan, saya baru kembali dari HONG KONG.
baru semalam touchdown rumah.
seminggu berkelana, terasa rindu dekat rumah. HAHA.

oh ya, saya baru kembali dari HONG KONG, bukan Hiong Kong seperti yang berada di Sungai Buloh. atau sekarang sudah dikenali sebagai The Store. ataupun dia sudah tukar nama kepada kompleks Sungai Buloh. lantak le, saya bukan berada di sana sekarang.

oh ya, saya berada di sana selama 5 hari bermula Ahad. masa balik, sila kira sendiri.
saya berasa teruja berada di sana, ye lah, berada di tempat orang, bukan selalu, walaupun saya sudah pergi ke China, Korea. ( saya tulis dalam keadaan berlagak )

saya mengikut pakej yang telah disediakan oleh POTO Travel. hey, POTO ni popular ookeh. bukan calang2 agensi.

kembali kepada HONG KONG ( sengaja dibesarkan ), pengalaman berada di sana agak mengujakan.

---------------------------- tergantung--------------------------------------------------------