Jumaat, 4 Mac 2011

aku skema.

walaupun dah puas aku bergaya depan cermin, dari pukul 1 pagi.

oh, ya, selamat pagi, petang dan malam.
topik hari ini yang patut dibincangkan adalah, PEMADAM.

PEMADAM ?

kenapa PEMADAM ?

" sebab ada nama ' ADAM ' ? "

kuang ajaq nampak ayat di atas.

sebenarnya, di sebalik kegunaan pemadam itu, tersirat seribu rahsia, rahsia yang tak semua orang tau.

hanya aku yang tau.

nak dengar ?
teruskan membaca.

pemadam.
a simple word, but have ( ke ' has ' ) different meaning.

pemadam.
memadam.
padaman.
padam.

nampak ?
banyak makna bukan ?

namun begitu, pemadam bukanlah tempat untuk menulis perkataan ini,

"
ADAM SKEMA ", menggunakan pen biru pilot yang baru jatuh so ink dia macam ada tak ada, milik aku/saya.

ok ?

rahsia ?
oh ye,
rahsianya adalah,

pemadam adalah pemadam.
diperbuat daripada getah.















nampak tak ?
tak nampak ?

ada tu, cuba cari.
:)