Sabtu, 12 Mac 2011

whatshouldweohsorryimean,i,post? 6

bersoundtrack-kan lagu OH ! daripada #dearfuturegfs ( SNSD ) di telinga, langkah tangan semakin , eh, dah lagu lain, RUN DEVIL RUN, laju menulis.

yang ini adalah post yang ke berapa untuk 12 jam pertama hari ini ?
kira sendiri.

okey.
ini merupakan post ' sedarkan diri sendiri '.

selama ni memang aku sedar diri aku siapa.
aku tak pernah meninggi diri.
walaupun aku tinggi.
tapi, sebagai manusia, aku rasa aku dah cukup merendah diri.
kalau, eh lagu tukar lagi, HOOT, aku cakap besar tu, semuanya hanyalah gurauan belaka.
aku tak bermaksud.
sebab bila aku cakap apa yang aku cakap, aku akan nilai balik, apa yang aku cakap.

" orang tu terasa tak dengan dengan aku ? "
" lepas ni maybe dia tak nak tegur aku lagi "
" eh, betul ke apa aku cakap ni "

selalunya, ini apa yang aku cakap kalau aku terlepas cakap benda benda yang tak sepatutnya aku cakap.
tapi ada banyak lagi.
tapi adakan daya, aku manusia juga.
tak terlepas salah apa pun.

walaupun pada mulanya, aku merupakan seorang pelajar yang sangat pendiam di tingkatan 1.


so, kaurang faham apa yang aku taip ni ?