Jumaat, 25 Mac 2011

back to school is not the best part.

hari Jumaat.
hari tulis belog.
hari tulis benda benda merepek.
hari memperli orang.

dan yeah, esok cuti.
walaupun.

pada petang yang indah ceria teramat ini, izinkan saya mengirimkan atau bahasa saintifiknya, 'post', artikel kali ini.
boleh bukan ?
memandangkan ini belog saya , saya mengizinkan diri saya sendiri untuk menge'post'.

silakan.

seminggu sekolah.
tolak 2 hari aku tak datang.
ce kira ce kira ?
maksudnya 3 hari aku tak datang.

oyeah.

berbalik kepada cuti.
seperti di bawah, Super Junior in the house !
technically, in the stadium, but they still in the house.

so, post kali ini saya akan cuba untuk menge'post' video.
kalau dekat bawah ni tak ada video, maksudnya tak jadi.
okey ?
jangan nangis.

..................................................................

dan ... tak boleh.
cari dekat youtube, okey ?

bai.