Rabu, 24 Ogos 2011

Seronok.

Banyak cara nak seronok dalam dunia ini. Samada dari segi baik atau tidak, terpulang kepada 'penyeronok' . 

Macam aku juga, aku seronok tulis blog ni. Banyak idea ( baca : idea merepek ) yang aku boleh sampaikan , yang sudah tentu, tak ada mesej langsung yang boleh diikuti demi memastikan masa depan anda terjamin. 

Tapi, aku seronok.

Kalau siapa yang baca. secara ikhlas atau paksaan atau sengaja baca untuk menyindir bila dapat bersua muka nanti, mesti pernah baca idea idea merepek ( baca : seksual ) aku yang kadang kadang aku sendiri rasa terlalu merepek. 

Tapi, aku seronok. Sampai aku rasa nak orang yang lain pun seronok baca blog aku.

Bila kita tulis, tapi orang tak banyak baca, tak seronok pula rasa dia. Jadi, aku iklankan dengan harapan, ramai yang seronok.


Tapi, jadi lain, diaorang seronok yang tak menyeronokkan aku.