Khamis, 29 Disember 2011

Tiba-tiba...

Maaf, jika ada yang membaca ruangan maya terbiar ini. Maaf jika tiada apa-apa isi kandungan yang boleh dibaca untuk menggembirakn jiwa yang berduka lara dengan hidup yang sedang mengganggur.

Dan, maaf juga jika saya hanya syok sendiri.

Selama seminggu mendiamkan diri daripada menulis ke salah satu ruangan maya yang saya cipta dalam dunia maya ini, saya kini bersemangat kembali untuk menghantar kiriman-kiriman yang acapkali merepek bila dibaca. Tapi, kadang-kadang, MUNGKIN, kadang-kadang ada yang mengambilnya sebagai pengajaran dan bergelak ketawa di depan komputer masing-masing.

Seminggu di dalam hiatus, semuanya disebabkan chicken poks. Ya, saya tahu, sepatutnya penyakit ini patutnya telah dijangkiti sejak kecil lagi. Tapi apakan daya, kuasa Tuhan tidak boleh disangkal.

Katanya, penyakit ini telahpun saya jangkiti tetapi tidaklah secara sepenuhnya. Separuh sahaja yang menyerang. Ya, memang agak pelik. Jadi, memandangkan terdapat adik saya yang dijangkiti, saya akhirnya terjebak sama. Maknanya, separuh lagi virus yang menyerang ketika kecil dulu, menyerang ketika dewasa ini.

Katanya macam itu lah.

Kini, 2012 akan tiba dalam masa dua hari lagi. Ciken poks juga sudah reda keganasannya dalam menyerang antibidi diri.

Oleh itu, sampai sini sahajalah.