Sabtu, 16 Julai 2011

( VIDEOCURI ) [M/V] 2PM "HANDS UP(East4A mix)" from HANDS UP


maaf semua.
sudah lama tidak menulis secara melulu.
atau dalam bahasa kasarnya yang dicipta oleh rakan rakan saya, atau molek dipanggil musuh dalam selimut, merepek.

jadi kali ini, seperti dahulu kala, saya sengaja meletak video.
dek kerana kebosanan di waktu pagi.
lainlah kalau saya mempunyai temantapiringanringan, boleh saya ringan ringan, eh, bermesejan dengan dia. boleh saya menulis 'morning, yang' , 'moaning' , ataupun jika saya terlewat bangun, saya akan menulis, ' good night ' . namun, realitinya, hanya mimpi.

tapi saya masih menanti #dearfuturegfs

ya, nampak tajuk pun anda dah senyum bukan ?
melihat abang abang gagah dan hemsem berada di dalam satu video.

dan ya, ini 2PM. atau dalam bahasa melayu baku, err, 2PM.
lagu baru mereka.
tapi versi remiks. untuk versi biasa, sila cari sendiri.





dan, jika anda perasan, lelaki yang memakai cermin mata itu, adalah SAYA.