Ahad, 17 Julai 2011

( VIDEOCURI ) [SMTOWN LIVE WORLD TOUR in PARIS] SHINee_Replay


disebabkan pengikut setia belog ini kebanyakannya adalah wanita, aku sengaja meletak video abang abang hemsem. tapi, mereka tidak segagah yang di bawah. abang yang mana ? cari.

jadi, aku harap, penggunaan rasuahtidaklangsung ini mampu mengajak anda ( baca : wanita ) untuk mengikuti saya ke mana mana sahaja. maksud saya, mengikut perkembangan belog ini secara setia dan tanpa berbelah bahagi ataupun darab. dan juga, mengajak rakan rakan anda untuk membca luahan hati dan perasaan saya yang amat serius ini.

perasan tidak, daripada aku kepada saya ?

oleh itu, dengan harapan, video ini mampu membawa keramaian pengikut pada masa akan datang.
ANDA MAMPU MENGUBAHNYA.



dan ya, abang yang paling tinggi itu, SAYA juga.