Sabtu, 30 April 2011

Gadis Melayu

Gadis Melayu Tipikal. Dahulukala.

1. Penggunaan bahassa yang sopan
  • Kekanda adinda sering sahaja diucapkan oleh gadis melayu zaman dahulu. bahasa yang lembut, boleh mebuai nafsu, eh, emosi. sejuk hati dengar. bergetar hati dengar. menegak rasanya. sungguh manis. Macam lagu Monoloque tu.
2. Gerak geri yang lemah lembut serta mengiurkan
  • Gerak geri mereka sungguh lemah dan lembut. semuanya dilakukan secara teratur. tiada gesaan. samada sebelum kahwin atau selepas kahwin. Ahhhh. Bahagianya.
3. Badan yang lebih hot dan solid
  • Gegadis melayu dahulu, badan mereka ada yang terlalu hot. kalau tidak, masakan selalu babak dalam filem filem dahulu, terdapat babak dalam bilik yang begitu terangan ?

Gadis Melayu sekarang.

1. Carutan hanyalah mainan mulut
  • sebut sahaja carutan yang terlintas di fikiran anda, lelaki, pasti perempuan pun tahu juga. secara umumnya. mungkin mereka tidak tahu terma terma baru yang dicipta oleh lelaki pada masa kini. lantaklah, tetapi, bayangkan perkataan itu keluar dari mulut mereka, agak awkward atau pelik. sungguh. mungkin anda yang tengah baca ini, perempuan, sedang mengucapkan perkataan itu sekarang.
2. Body contact mengalahkan lelaki
  • bayangkan anda berada di konsert suju ataupun berada di konsert justin bibir, di mana kadar perempuan melebihi kadar lelaki. body contact itu biasa. lelaki menikmatinya. tetapi masalahnya, body contact gadis melayu sekarang, adoi. boleh menyebabkan tulang selangka, thorasic vertebrae, caucyx senak serta lari daripda discnya. mungkin ini yang menyebabkan air liur lelaki tidak boleh dikeluarkan lagi. mungkin.
3. Lemaktepu dan badanbertulang.
  • gadis zaman sekarang. tahu, anda suka makan. tapi janganlah kalau kau keluar ke bandar ataupun makan di tempat awam, memakai baju string spaghetti itu. hilang selera tahu. mimpi ngeri yang terlalu. lagi kalau belakang nampak lohong. ewwww. maaf bicara.
  • dan juga mereka yang terlalu kurus. ok , tahu anda tak suka makan. mungkin ada yang suka makan, tetapi disebabkan kadar metabolisme atau hormon yang memuncak itu dapat menghapuskan lemak lemakyang berleluasa dar makanan. anda bangga dengan badan terlalukurus anda, tetapi bagi kami, lelaki, tidak. rasa tulang. jika anda adalah perkara di atas,dicadangkan menambah lemak dibadan ataupun di dada. daya penarik katanya. heh.



Gurauan semata mata, tetapi ada benarnya,bukan ?