Sabtu, 16 April 2011

(VIDEOCURI) Maharaja Lawak Minggu-3 Part-3 Alex

disebabkan decoder ASTRO B.yond aku menghadapi masalah teknikal yang agak kritikal, aku terpaksa tengok tv melalui Youtube.

okey, cerita nya, semalam hujan bukan ?
semakin lama semakin lebat, semakin membimbangkan.

aku gusar decoder tu terkena kilat lalu menyebabkan sesuatu yang tidak diingini berlaku.
jadi, aku dengan mengambil risikonya telah menarik pelag walaupun ada cerita yang sedang dirakam.

setelah hujan semakin reda, aku dengan gembira memasang kembali pelag itu.
dengan hati yang berbunga, aku menunggu depan tv sambil memegang alat kawalan jauh dari tempat yang jauh.

tetapi.

skrin di tv hanya memaparkan warna hitam semata mata.

aku bingung.

kenapa macam ni ?
jadi, aku tutup balik, buka balik, tutup, buka, tutup, buka sebanyak banyaknya.

tetapi hasilnya masih sama.

ahhhhh, detik hatiku.
" sabtu ahad aku nak bersenang lenang depan tv kot, kenapa macam ni ?! "

jadi, aku akhirnya menghabiskan masa dengan menepekkan muka di depan komputer.

dan hasilnya ?
video di bawah.