Selasa, 20 September 2011

Apa. Rasa. Bencinta?. Banyak. Kali. Di. Bangku. Persekolahan. ( edisi dua )

Hai kepada yang membaca.

* cengkerik *

Tajuk hari ini sengaja digubal sedimikan rupa dengan harapan si #dearfuturegf membacanya.

Eh tak. Sebenarnya dengan harapan agar ramai si dara yang membacanya tiba tiba terjatuh hati dan tangga dengan si teruna ini.


Eh, #dearfuturegs pun si dara juga.


Jadi rakan rakan taulan ( baca : pengikut tak setia ), saya sudah pasti dan yakin serta tanpa was was lagi, anda semua telah pernah mengalami kejadian serba pelik ini. Suka suka aku cakap kejadian pelik. Kejadian yang mengubah jadual harian anda, selera makan anda, selera mata anda, jadual pembuangan air besar anda dan yang kecil juga dan tidak penting juga, nafsu anda.

Eh betullah pelik, kejap gaduhtapisayang, kejap baikadamakna, kejap gaduhgunaparang, kejap baikada'makna', lepas tu putus.

Tak penat ke ? Lepas dengan si dia, ada yang mengganti, dan kejadian yang serupa berlaku lagi. Lepas tu ganti lagi, dan kejadian yang masih sama berlaku lagi. \

Lepas kecewa ( baca : frust ) tertonggeng, cari lagi. Lepas tu kecewa lagi. Cari lagi.

Aku tanya ini bukan apa, cuma ...




... apa rasa sebenarnya bencinta ni ? Sebab aku tak rasa lagi ni.

Ada rasa epal tak ? Aku suka epal.