Ahad, 4 September 2011

Tolong baca. Tolong ?

Apa khabar semua ?

* bunyi cengekerik yang kuat sehingga mampu menenggelamkan bunyi siren keretapi *

Seminggu sudah berlalu. Raya dah, merdeka pun dah.

Berapa banyak duit raya dapat ?
Adakah perut anda kembali seperti sediakala ? Saya masih okay. Saya tak lahap bulan bulan raya ni.

Muka yang kecil masa bulan puasa dulu, dah kembang balik, bukan ? Mesti akan menyebabkan ramai wanita menjadi paranoid.

Muka yang anda cat dengan warna bendera, dah cuci ? Tak hilang ? Mesti anda malu hari itu, kerana anda seorang sahaja yang bersemangat menyambutnya. Yang lain semua sibuk mencari duit raya, tahu ?

Gambar gambar raya dah aplod masuk Facebook ? Ramai orang like ? Ramai orang komen ? Saya tak aplod lagi.

Minggu depan dah kembali ke sekolah. Kalau mengikut masa saya menulis entri ini, esok sekolah. Tapi, bergantung kepada bila anda membacanya * bunyi cengkerik. lagi. * , anda boleh 'relate'kan dengan hari anda membacanya.

Tapi, yang paling penting, baca buku ?

Saya akan membacanya hari ini. Bersama semangat yang jitu.

Bai.