Rabu, 26 Oktober 2011

Diari Orang Tak Ada Diari.

Aku menangis pilu di bantal dengan muka ditekap sepenuhnya ke atas bantal.Sambil menggigit gigit bantal itu. Koyak.

Hfffffff. Ambil nafas.

Semua ini bukan apa, aku kehilangan diari yang amat ku cibai, eh, cintai itu. Banyak kenangan yang tidak akan ku lupakan bersama diari loji itu. Di situlah tempat luahan keji aku terhadapnya. Dia hanya berdiam diri sekalipun dihambur dengan pelbagai kata kesat yang tidak masuk akal dan tidak boleh dikirimkan ke dalam blog. Takut kehilangan pengikut yang 'ramai' .

Kini, dia telah pergi meninggalkan aku sendiri. Di manakan ku cari ganti diari loji yang satu itu ? One in a million katanya. Di manakah kan dapat ku jumpa kembali diari jijik itu ? Perlukah aku menyelam ke dasar lautan loji itu yang penuh dengan ketulan ketulan serta bau yang agak 'sedap'. Kalau tidak, masakan kawasan itu dipagar ? Sebab dipagar itu adalah kerana mahu menghalang manusia daripada menjadi liar dek bau harum itu.


Eh, aku tengah tulis dekat diari mana ni ?

Eh, Diari Jijik !

Eh, nak tulis diari orang tak ada diari lah.