Khamis, 13 Oktober 2011

Diam Tak Diam.

Sebagai penulis 'bukan-belog' ini, aku dah banyak kirim kiriman yang penuh makna secara dedikasi. Tanpa ada sedikit rasa mengeluh dalam hati hatta dalam organ organ yang lain sekalipun.

Ya, aku tahu aku tak popular.

Semua kiriman yang dikirim, dikirim dengan senang hati tanpa ada sedikit rasa sesalan yang mendalam. Jika ada pun, cuma sekelumit cuma. Itu pun setelah diperli oleh merekayangberkaitan.

Siapa merekayangberkaitan ?

Ha, siapa yang makan cili, terasalah pedasnya macam ayam pedas MekDi tu.

Pedas gila yang amat sampai meleleh hingus dan air mata jantan tapi sedap. Pernah rasa ? Tak ? Pergi rasa sekarang.

Kembali pada luahan hati aku kali ini.

Banyak yang anda tidak tahu. Dalam henfonmahal ini, terdapat beratus isi karangan yang menanti untuk dikirimkan ke dalam laman maya serba canggih ini. Dah banyak idea yang aku curahkan demi memenuhi kehendak nafsu yang mahukan idea pelik aku dikeluarkan dalam bentuk perkataan. Tapi, aku tak kirim dalam blog ni, sebab,

... takut tak ada orang baca.

Membazir lah kalau aku kirim tapi yang membaca hanya sekelumit cuma.




Daki kaki pun lagi banyak.